irsYAd - irSYAD




Muhammad Jazli Irsyad.....biler umur makin meningkat, banyak la ragam perangainyer....skrg nk tido mlm mst kol 12 ke ats, x larat dh mama nk tgg awk tido...aku lak yg dok ngatok kt opis....mlm td bt peragai...dh kol12.30 x tido lg...paksa tido, dh mula la menangis, pastu muntah2...aduh penat mama irsyad...terpaksa la memujuk awk...smp la kol1.oo pagi..merajuk pun dh pndai...pantagla kene marah ckit, mula la baring ats lantai...otak pun makin bijak...lagi di tegah lagi la dia buat.....tp hobi irsyad adlah berjoget...pantagla dok dgr lagu...bergoyang segalanyer org tengok pun geram jer.. so aku pun dh sediakan cd2 utk dia tgk biler blk dr rmh pengasuh spt ABC, 123, Bunny n mcm2 la cd lagu utk kanak2..so sambil joget2 sambil tu belajar.. bt masa ni dia suke la cd2 yg aku sediakan..hope dia x boring... so saper2 yg ank dia ader hoby cam irsyad, bg la diaorg tgk cd2 camtu...dr dgr lagu bkn2....ni br sorang ank,klu ramai ank camner la...tp aku ni, penat jg ank, jg laki n jaga rumah pun ttp x kurus2 jg....biler la aku ni nk kurus...huhuhuhuhuh

0 Response to "irsYAd - irSYAD"

Catat Ulasan