ciannyer irsyad.........

tut la biler irsyad minum susu anmum blk, aku pelik naper la dia xsuker...sdgkan klu bg 7onz pun leh hbs...ni 5onz pun x hbs....dia mnum 1onz jerk....pastu yg pelik, tgh minum dia loya2...kejap2 bnyi uwek.aku biler dgr je bnyi camtu, cpt2 la aku cabut puting dia sbb sjk mnm susu tu dia asyik muntah je..aku pikir sbb dia demam, tu yg muntah....ptg ni jerk dh 2x muntah...xtau la dia kt rumah pengasuh muntah ke x...hbs smua dia minum kluar blk....aku naik pelik la jg,demam dh ok tp stil loya2 n muntah.....selidik punyer selidik, rp2nyer baba irsyad beli susu salah.....sll minum anmum madu, baba dia leh beli yg asli....tut la dia loya2 jerk....dh la hbs tilam n bantal kene muntah...bj dh berapa pasang salin....cian ank mama.....nk ckp xtau...so aper yg mama dia bg, terpaksa la dia minum wlpun tekak loya......kejam ke mama ni...huuhhuhuuh...rsnyer baba dia lg kejam...beli susu ank x bc label...main ambik jerk....nk cepat punyer pasal,ank jd mangsa.......

0 Response to "ciannyer irsyad........."

Catat Ulasan