Masak Sup

menu irsyad arini, aku msk bebola ikan.....ni br 1st time msk menu tu, xtau la dia nk mkn ke x..klu x mkn bg je la haris mkn(bdk jgaan pengasuh jg)..xtau dh nk msk aper utk irsyad.xkan ari2 aku nk msk sup ayam, lamer2 bosan lak dia.nk bt sup ikan, ikan smua bnyk tulang...ntah ikan aper yg xde tulang, aku pun xtau la...hope irsyad mkn la..risau kt rumah dia langsung xnk mkn nasik..smp kene paksa..tu pun mulut dia katup jerk...dia just mnum milk..btkan bubur pun samer..xnk mkn jg..hbs buang smua.membazir jerk...camner nk bt erk...tny pengasuh, dia mkn x, pengasuh kt mkn,hbs lg bekal yg aku bg....klu korang la...agk2 btol x ckp pengasuh tu...tkot dia tipu jerk..klu irsyad ddk dgn aku sbln, xnk mkn rsnyer mst dia x obes lg...hehehehehehe...mst kurus punyer..ye la xnk mkn..tp aku lak yg risau tgk dia xnk mkn...

hope arini isyad x panas lg...tkot jerk pns blk...risau lak...td antr kt pengasuh pun msm jerk..ye la 2 ari berkepit dgn mama dia, mau x masam....n x muntah biler mnum susu..kt rmh br minum ckit jerk...dh wek..ntah pasal ntah....pelik sungguh ank aku tu....tp dia demam2 pun, still aktiv....x lembik pun...xde nk tido2...nk main jerk dia..tu yg aku hepy, xde la risau sgt......mam syg irsyad...rindu lak kt dia....

0 Response to "Masak Sup"

Catat Ulasan